Przejdź do treści

Jeszcze do końca kwietnia badają pracowników reklamy i marketingu

Fot. Wirtualnemedia.pl

O dwa tygodnie – do 30 kwietnia – przedłużono termin na wzięcie udziału w badaniu Global DEI Census.

Ankietę wypełniło 8 tys. pracowników reklamy i marketingu ze świata, w tym 872. – z Polski

Dotąd specjalną ankietę wypełniło blisko 8 tys. pracowników reklamy i marketingu z całego świata, w tym 872 osoby z Polski. Nasz kraj na razie pod tym względem wyprzedza m.in. Nową Zelandię (744), Szwecję (552) czy USA (612) – poinformował portal Wirtualnemedia.pl.

Mamy sporo głosów z agencji reklamowych i mediowych, ale nieco mniej z działów marketingu

– To wspaniały wynik, dziękujemy całej branży za mobilizację – komentuje Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR. – Nadal jednak zależy nam na jak najlepszej frekwencji. Mamy sporo głosów z agencji reklamowych i mediowych, ale nieco mniej z działów marketingu, na które również bardzo liczymy.

Wynik Global Census DEI będzie punktem wyjścia do dalszej pracy i zmian na lepsze

– Szeroki odzew jest niezbędny, by powstała solidna diagnoza polskiego rynku w obszarze różnorodności, równości i inkluzywności. Wszystkich, którym zależy, by reklama i marketing były lepszym miejscem do pracy, zachęcamy do udziału w anonimowym badaniu – podkreśla Tyszkiewicz i dodaje, że wynik Global Census DEI będzie punktem wyjścia do dalszej pracy i zmian na lepsze.

Global Census DEI pokaże skalę dyskryminacji, ale także umożliwi monitorowanie postępów w zakresie równości

Global Census DEI jest jedną z największych współprac w historii branży marketingowej na świecie. Ma on przynieść wgląd w poczucie przynależności pracowników do branży, pokaże skalę dyskryminacji, ale także umożliwi monitorowanie postępów w zakresie równości. Podobnie jak poprzednio realizowana jest pod egidą Światowej Federacji Reklamodawców (WFA), do której przyłączyła się ponad setka organizacji działających na poziomie globalnym, regionalnym i lokalnym z 34. krajów.

15-minutowy kwestionariusz w ramach badania mogą anonimowo wypełnić wszyscy pracownicy branży: pracujący w działach marketingu jak i w agencjach kreatywnych, PR, mediowych, social, influencer, eventowych czy w domach produkcyjnych, a także freelancerzy.

Wyniki, które zostaną upublicznione w czerwcu 2023 r., pokażą czy w porównaniu z pierwszą falą badania, w reklamie i marketingu nastąpił postęp w zakresie różnorodności.
Udostępnij: