Bohdan Juchniewicz – dziennikarz, podróżnik, analityk biorynku został redaktorem naczelnym portalu internetowego Agencja Informacyjna.
Do tej pory pełnił w redakcji portalu funkcję szefa działu Gospodarka.
Siłą medium jest publikowanie ważnych treści niszowych, pomijanych przez media głównego nurtu
Agencja Informacyjna specjalizuje się w przygotowywaniu i rozpowszechnianiu wiadomości z dwóch obszarów: gospodarki i kultury. Powstała w 2017 r. Stosunkowo szybko wzbudziła zainteresowanie czytelników. Siłą medium jest publikowanie ważnych treści niszowych, pomijanych przez media głównego nurtu.
– Jestem zaszczycony, że zaproponowano mi objęcie steru Agencji Informacyjnej – mówi Bohdan Juchniewicz. – Od kilku już lat współpracuję z Agencją Informacyjną, w zakresie, który najbardziej mnie interesuje czyli gospodarką. Teraz będę musiał rozszerzyć to spektrum i bardzo dobrze. Cieszę się z tego – dodaje.
W Agencji Informacyjnej na pewno będą zmiany
– Agencja Informacyjna to bardzo ciekawy projekt. Idzie on wbrew powszechnym trendom, związanymi z rozpowszechnianiem informacji. Może się to wydawać dziwne, niemniej ważne jest to, że taki model biznesowy jest skuteczny i przynosi sukcesy – podkreśla Juchniewicz. – W Agencji Informacyjnej na pewno będą zmiany. Nie planuję jednak żadnych rewolucji, tylko ewentualne korekty i takie zmiany, które, które będą wymuszane przez zmieniającą się rzeczywistość – deklaruje.
Kim jest Bohdan Juchniewicz?
Bohdan Juchniewicz to dziennikarz, podróżnik, analityk biorynku. Posiada gruntowne wykształcenie. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytet Warszawski, Stockholm School of Economics – Executive Development Programs (Market Economy), Akademia Leona Koźmińskiego – program Superbrands – Geneza sukcesu tworzenia marki, Pionieer Boston USA – instrumenty finansowe, Akademia WWW – pozycjonowanie w wyszukiwarkach, Network Twenty One – seminarium budowy biznesu, seminarium sprzedaży produktów rolnictwa ekologicznego, zorganizowanego przez Polski Klub Ekologiczny.
Jako dziennikarz, był związany z wieloma mediami, do najważniejszych można zaliczyć: dziennik „Życie Warszawy (1967–1980), tygodnik „Motor” (1980–1982), tygodnik „Veto” (1981–1987), był współzałożycielem i zastępcą redaktora naczelnego). Od 1987 do 1992 r. pracował w Telewizji Polskiej przy programach „Panorama Dnia” i „Ekspres Gospodarczy” jako reporter i komentator ekonomiczny. W 1999 r. został redaktorem naczelnym i dyrektorem Domu Wydawniczego miesięcznika „Morze”.
Współzałożyciel m.in. Polskiego Klubu Biznesu
Jest twórcą konkursu Wybory Menedżera Roku, współzałożycielem Polskiego Klubu Biznesu, Akademii Polskiego Sukcesu, Konkursu Wybory Biznesmena Roku, Agencji Artystycznej ASP, Przedszkola Przedsiębiorczości i Telewizyjnego Ekspresu Gospodarczego.