Przejdź do treści

Start programu „Warsaw Creative Slam”

Fot. KIG

Działalność edukacyjna Centrum Kreatywności Targowa od ponad trzech lat wspiera młode startup’erki i młodych pracowników z sektora w pozyskiwaniu niezbędnych umiejętności przy prowadzeniu firmy i rozwijaniu swojej marki, teraz CKT poszło o krok dalej i proponuje program akceleracyjny, który ma wesprzeć i dać szansę na rozwój młodym kreatywnym przedsiębiorcom.

Założenia programowe

WCS został ogłoszony podczas  konferencji „Kreatywność w biznesie – jak zmonetyzować swój talent?”, to program adresowany do wszystkich osób działających lub planujących przedsięwzięcia i projekty biznesowe w sektorze kreatywnym, a także do absolwentów, absolwentek i studentów/studentek szkół artystycznych z Warszawy. Młodzi kreatywni mają możliwość przedstawić podczas programu swój projekt, pomysł na biznes i uzyskać wsparcie w dopracowaniu pomysłu podczas trwania programu. Dla najlepszych pomysłów i projektów przewidziane są nagrody i wsparcie w dalszym rozwoju.

Pomysłodawca najlepszego projektu może liczyć na szerokie wsparcie merytoryczne

– Pracując dla i na rzecz branży kreatywnej, obserwujemy wyzwania z jakimi mierzą się zwłaszcza osoby, które rozpoczynają swoją przygodę z biznesem. Nie jest tajemnicą, że często w programach – szczególnie uczelni artystycznych – nie ma miejsca na wprowadzenie do przedsiębiorczości. Od lat staramy się tę lukę wypełniać, choćby podczas zajęć Szkoły Kreatywności. Dziś we współpracy z UM st. Warszawy wychodzimy z kolejną inicjatywą, dzięki której pomysłodawca najlepszego projektu może liczyć na szerokie wsparcie merytoryczne oraz ma szansę przekonać fundusz do doinwestowania przedstawionego projektu nawet do 1 mln zł – mówi Ewa Janus-Khouri, dyr. zarządzająca CKT, przewodnicząca jury Warsaw Creative Slam.

Pracownicy Krajowej Izby Gospodarczej przygotowali program merytoryczny

Program merytoryczny przygotowali pracownicy Krajowej Izby Gospodarczej (operatora Centrum Kreatywności Targowa) we współpracy z UM st. Warszawy. Partnerami programu są: Huge Thing Venture Capitals, Sito Strategy, agencja Tears of Joy i  Ekipa Investments.

W skład jury weszli m.in.: Agnieszka Cichocka, Huge Thing VC, Łukasz Kępiński, Tears of Joy, Tomasz Kolankiewicz, UM St. Warszawy, Joanna Makolus (KIG-CKT), Maciej Siemaszko, Ekipa Investments, Jakub Sito, Sito Strategy. Jury będzie pracowało pod przewodnictwem Ewy Janus-Khouri (KIG_CKT).

Uczestnictwo w programie

Zgłoszenia można wysyłać do 20 czerwca. Zgłoszony projekt należy przedstawić w formie opisu i nagrania. Wybór laureatów, którzy otrzymają wsparcie w rozwijaniu projektów leży w rękach specjalnie na tę okazję powołanego jury. W skład jury wejdą doświadczeni managerowie, eksperci i przedstawiciele inwestorów. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni już 13 grudnia podczas konferencji w CK Targowa. Szczegółowy przebieg poszczególnych etapów został opisany na stronie projektu: https://cktargowa.pl/warsaw-creative-slam/ Uczestnicy programu mogą równolegle uczestniczyć w kilkunastu 4-godzinnych szkoleniach on-line – w ramach Szkoły Kreatywności –  oraz w spotkaniach stacjonarnych, które dodatkowo wspierają budowanie umiejętności i okazji do sieciowania młodych przedsiębiorców.

Na wydarzenie Kreatywność w biznesie – MEETUP#2 można się rejestrować pod linkiem: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/kreatywnoscwbiznesie2

Kolejna okazja na spotkanie w gronie kreatywnych myślących przedsiębiorczo osób już 31 maja podczas drugiego stacjonarnego spotkania. Na wydarzenie Kreatywność w biznesie – MEETUP#2 można się rejestrować pod linkiem: https://evenea.pl/pl/wydarzenie/kreatywnoscwbiznesie2

Operatorem Centrum Kreatywności Targowa jest Krajowa Izba Gospodarcza od grudnia 2019 roku,  na kolejne 10 lat, na mocy umowy podpisanej z Miastem St. Warszawa w formule partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP) dla miejskiego inkubatora przedsiębiorczości.

 

Udostępnij: