Przejdź do treści

Szybsze rozliczenia między firmami

Fot. free-images.com

PragmaPay to metoda płatności online stworzona przez firmę PragmaGO.tech z myślą o przedsiębiorcach.

Usługa ułatwia i przyspiesza rozliczenia pomiędzy firmami – nawet tymi najmniejszymi.

PragmaPay to:

  • pierwsze na polskim rynku BNPL (z ang. „buy now, pay later”), tj. odroczona płatność dla B2B, które dorównuje wygodą i szybkością standardom w segmencie konsumenckim,
  • automatyczna decyzja o finansowaniu do 3 minut (niezależnie od pory zakupów),
  • odroczenie płatności o 14, 30, 60 dni lub rozłożenie na raty,
  • rozwiązania User Experience (z ang. doświadczenia użytkownika) dostosowane do potrzeb segmentu MŚP,
  • wysokie limity finansowania zakupów firmowych (od 100 zł do nawet do 50 000 zł).

Dystrybucja PragmaPay odbywa się poprzez zautomatyzowaną integrację techniczną z partnerami PragmaGO.tech. Są nimi np. platformy sprzedażowe, bramki płatnicze czy marketplace’y. PragmaPay nie jest pierwszym rozwiązaniem BNPL stworzonym przez PragmaGO.tech. Do tej pory były one jednak zróżnicowane – w zależności do wymagań partnera.

Przedsiębiorca płaci za zakupy z PragmaPay w 100% online

– Zauważyliśmy, że przedsiębiorcy potrzebują usługi, która będzie powtarzalna – niezależnie od miejsca, w którym z niej korzystają. W taki sposób są tworzone BNPL dla konsumentów. Uważamy, że przedsiębiorcy zasługują na tak samo komfortowe rozwiązania. PragmaPay to gwarancja porównywalnych warunków finansowania. Interface i User Experience są niezmienne, niezależnie od partnera, który oferuje tę opcję finansowania. Dzięki temu przedsiębiorca ma możliwość opłacania zakupów online szybko i intuicyjnie – mówi Danuta Czapeczko, wiceprezes PragmaGO.

Przedsiębiorca płaci za zakupy z PragmaPay w 100% online (bez konieczności przesyłania dokumentacji finansowej). Sprzedający otrzymuje zapłatę od razu.

Spłata może być realizowana jako dzienna rata stanowiąca procent od obrotów firmy

PragmaPay to jedna z usług embedded finance oferowanych przez PragmaGO.tech. Oprócz płatności odroczonych Spółka stworzyła też innowacyjną Merchant Cash Advance. Klient partnera otrzymuje limit finansowania bezpośrednio w jego środowisku. Spłata może być realizowana jako dzienna rata stanowiąca procent od obrotów firmy (np. na terminalu płatniczym).

W obu usługach zaawansowana integracja techniczna pozwala na automatyczne przekazanie zanonimizowanych danych transakcyjnych o kliencie przez partnera (np. platformę marketplace czy operatora kart płatniczych). Autorskie algorytmy ryzyka kredytowego dodają do nich informacje z szerokich baz wewnętrznych i zewnętrznych (BIG, BIK). Tak precyzyjny scoring pozwala na zbadanie zależności i zmienności w czasie zróżnicowanych źródeł danych. Jednoczesna, szeroka analiza umożliwia ograniczenie ryzyka nadmiernego zadłużenia, co przekłada się na stabilność działalności klienta. Dostawcą finansowania PragmaPay i Merchant Cash Advance jest PragmaGO.

Jak wygląda korzystanie z PragmaPay?

  1. Przedsiębiorca kupuje online. W koszyku lub bramce płatniczej wybiera opcję „PragmaPay”.
  2. W następnym kroku może wybrać raty lub odroczenie płatności. Od razu otrzymuje informację o kwocie, która będzie wymagana do zapłaty. Dane do umowy zostaną zaciągnięte automatycznie ze środowiska partnera.
  3. Następnie przedsiębiorca akceptuje zgody, oświadczenia, regulamin oraz umowę. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby dokumenty te były napisane prostym językiem. Do podpisania umowy wystarczy kod SMS.
Następnie przedsiębiorca weryfikuje swój rachunek bankowy i potwierdza tożsamość. Weryfikacja wniosku trwa do 3 minut. Jeżeli wniosek zostanie zaakceptowany, zakupy zostaną automatycznie opłacone.
Udostępnij: