Sieć Biedronka po incydencie z wysyłką wadliwej galanterii skórzanej w ramach świątecznych prezentów dla pracowników zapowiada rekompensaty.
Sprawa jest wyjaśniana z dostawcą portfeli, w których niektórzy obdarowani znaleźli pleśń – poinformował portal wirtualnemedia.pl.
Część obdarowanych nie mogła uznać prezentów za udane
Przypomnijmy – właściciel sieci, Jeronimo Martins Polska, w ramach paczek świątecznych wręczyła pracownikom sklepów Biedronka m.in. portfele – damski i męski – etui na karty i drobne oraz parasolkę. Łącznie przygotowano 81 tysięcy prezentów dla pracowników i 78 tysięcy paczek dla dzieci.
Niestety część obdarowanych nie mogła uznać prezentów za udane, na swoich portfelach zauważyli bowiem ślady pleśni.
Musieli wiedzieć, że kupują kota w worku po taniości
Swoje negatywne emocje opisali na internetowych forach. „Mój był zawilgocony i śmierdzący, ale to nie możliwe żeby Biedronka o tym nie wiedziała”. Zbyt wiele tych „przypadków”. Musieli wiedzieć, że kupują kota w worku po taniości i mniejsza, co pracownicy powiedzą, bo i tak przecież będą się cieszyć” – pisali rozgoryczeni pracownicy największej sieci dyskontowej w Polsce.
Jak przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w pionie spraw korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, sieć będzie rekompensować przykrą sytuację wszystkim pracownikom, których ona spotkała.
W tym roku pojawiły się wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę
„W Biedronce każdego roku dokładamy największych starań, aby produkty w paczkach świątecznych były wyjątkowe i budziły uśmiechy na twarzach pracowników i ich dzieci. Chcemy, aby biedronkowe prezenty były powodem do dumy i radości. W tym roku pojawiły się jednak wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę. Uruchomiliśmy stosowny proces reklamacyjny i wspólnie z zewnętrznym dostawcą analizujemy przyczynę i skalę problemu. Wszystkim pracownikom, których to dotyczy zrekompensujemy zaistniałe niedogodności”.
Do momentu publikacji tekstu wirtualnemedia.pl nie uzyskały odpowiedzi na pytanie, jakiego to rodzaju będą rekompensaty – pieniężne, materiale itp.
Z zaskoczeniem i smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że w przypadku części dostawy pojawiły się problemy produktowe
Na problemy pracowników z portfelami zareagował własnym oświadczeniem wykonawca dostawy, Semi Line. „Z zaskoczeniem, ale i smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że w przypadku części dostawy pojawiły się problemy produktowe. Cała produkcja przeszła rygorystyczne badania jakościowe Intertek na finalnym etapie produkcji.