Przejdź do treści

Wadliwe portfele dla pracowników popularnej sieci – z rekompensatą

Fot. free-images.com/Pixabay

Sieć Biedronka po incydencie z wysyłką wadliwej galanterii skórzanej w ramach świątecznych prezentów dla pracowników zapowiada rekompensaty.

Sprawa jest wyjaśniana z dostawcą portfeli, w których niektórzy obdarowani znaleźli pleśń – poinformował portal wirtualnemedia.pl.

Część obdarowanych nie mogła uznać prezentów za udane

Przypomnijmy – właściciel sieci, Jeronimo Martins Polska, w ramach paczek świątecznych wręczyła pracownikom sklepów Biedronka m.in. portfele – damski i męski – etui na karty i drobne oraz parasolkę. Łącznie przygotowano 81 tysięcy prezentów dla pracowników i 78 tysięcy paczek dla dzieci.
Niestety część obdarowanych nie mogła uznać prezentów za udane, na swoich portfelach zauważyli bowiem ślady pleśni.

Musieli wiedzieć, że kupują kota w worku po taniości

Swoje negatywne emocje opisali na internetowych forach. „Mój był zawilgocony i śmierdzący, ale to nie możliwe żeby Biedronka o tym nie wiedziała”. Zbyt wiele tych „przypadków”. Musieli wiedzieć, że kupują kota w worku po taniości i mniejsza, co pracownicy powiedzą, bo i tak przecież będą się cieszyć” – pisali rozgoryczeni pracownicy największej sieci dyskontowej w Polsce.

Jak przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji w pionie spraw korporacyjnych Jeronimo Martins Polska, sieć będzie rekompensować przykrą sytuację wszystkim pracownikom, których ona spotkała.

W tym roku pojawiły się wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę

„W Biedronce każdego roku dokładamy największych starań, aby produkty w paczkach świątecznych były wyjątkowe i budziły uśmiechy na twarzach pracowników i ich dzieci. Chcemy, aby biedronkowe prezenty były powodem do dumy i radości. W tym roku pojawiły się jednak wyizolowane problemy z jednym z produktów składających się na paczkę. Uruchomiliśmy stosowny proces reklamacyjny i wspólnie z zewnętrznym dostawcą analizujemy przyczynę i skalę problemu. Wszystkim pracownikom, których to dotyczy zrekompensujemy zaistniałe niedogodności”.

Do momentu publikacji tekstu wirtualnemedia.pl nie uzyskały odpowiedzi na pytanie, jakiego to rodzaju będą rekompensaty – pieniężne, materiale itp.

Z zaskoczeniem i smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że w przypadku części dostawy pojawiły się problemy produktowe

Na problemy pracowników z portfelami zareagował własnym oświadczeniem wykonawca dostawy, Semi Line. „Z zaskoczeniem, ale i smutkiem przyjęliśmy wiadomość, że w przypadku części dostawy pojawiły się problemy produktowe. Cała produkcja przeszła rygorystyczne badania jakościowe Intertek na finalnym etapie produkcji.

Problem z powstającym białym nalotem na części produkcji musiał wystąpić najprawdopodobniej na etapie transportu morskiego w warunkach zwiększonej wilgotności. Mamy nadzieję, że problem wystąpił w nielicznych kartonach, narażonych w ten sposób na skrajne parametry wilgotnościowe”.
Udostępnij: