Sieć sklepów Lidl Polska rozpoczęła kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną pod hasłem „Widzimy Cię w tej roli!”, skierowaną do mieszkańców Warszawy i okolic.
Sieć szuka ok. 200 pracowników do nowego centrum dystrybucyjnego w Piorunowie koło Błonia – poinformowały wirtualnemedia.pl.
Lidl przed końcem br. otworzy w Piorunowie koło Błonia jedno ze swoich najnowocześniejszych centrów dystrybucji w Europie
Według portalu Article Lidl przed końcem br. otworzy w Piorunowie koło Błonia jedno ze swoich najnowocześniejszych centrów dystrybucji w Europie. Nowy obiekt, o powierzchni 68 tys. mkw., ma ułatwić obsługę warszawskich i podwarszawskich sklepów, i będzie 13. Centrum Dystrybucji Lidl Polska.
Firma rozpoczęła właśnie kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną pod hasłem „Widzimy Cię w tej roli!”
Stanie się również miejscem pracy dla ok. 200 nowych pracowników. Firma rozpoczęła właśnie kampanię wizerunkowo-rekrutacyjną pod hasłem „Widzimy Cię w tej roli!”, skierowaną do mieszkańców Warszawy i okolic. Sieć chce zatrudnić pracowników magazynu do kompletacji towaru, tzw. komisjonerów: osób odpowiedzialnych, dokładnych i zaangażowanych. Do ich zadań pracowników należeć będzie przygotowywanie i realizacja zamówień, udział w inwentaryzacjach oraz rozmieszczanie i transport towarów w obrębie magazynu.
W nowej kampanii mówią jej bohaterowie, czyli sami pracownicy
O tym, czy warto zatrudnić się w Lidl Polska, w nowej kampanii mówią jej bohaterowie, czyli sami pracownicy: – Praca w Lidlu jest tym, co chcę robić w życiu! To, czego w szkole uczę się w teorii, w Lidlu praktykuję i weryfikuję na co dzień. Wiem, że mam tu możliwość awansu – mówi Wiktoria Dudek, pracownica logistyki operacyjnej w centrum dystrybucji w Będzinie.