Współczesny biznes opiera się na zaufaniu ze strony konsumentów, renomie i zdolności do wyróżnienia się na tle konkurencji.
W budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej od ponad 30 lat polskim firmom pomaga Konkurs „Teraz Polska”. Termin przyjmowania zgłoszeń do 35. edycji Konkursu „Teraz Polska” został przedłużony do 14 lutego 2025 r.
Laureaci Konkursu „Teraz Polska” zyskują prawo do używania znaku „Teraz Polska”
– To doskonała wiadomość dla firm, które pragną podkreślić jakość swoich produktów i usług, ale z racji bieżącej działalności operacyjnej lub chęci lepszego dopracowania aplikacji konkursowej potrzebują więcej czasu. Dwa dodatkowe tygodnie mogą okazać się kluczowe, by w pełni oddać potencjał zgłaszanych przedsięwzięć i wyróżnić się na tle konkurencji – tłumaczy Michał Lipiński, dyr. Konkursu „Teraz Polska”.
Konkurs „Teraz Polska” od lat uchodzi za jeden z najważniejszych krajowych projektów łączących emocje wynikające z rywalizacji, efektywne narzędzia promocyjne dla firm i ogromny potencjał networkingowy. Laureaci zyskują prawo do używania znaku „Teraz Polska” – symbolu najwyższej jakości i polskiego pochodzenia, który – według badania ASM Research Solution Strategy – rozpoznaje aż 90% Polaków, a 88% kojarzy go z wysoką jakością produktów i usług.
Oficjalne ogłoszenie wyników „Teraz Polska” odbędzie się 2 czerwca 2025 r.
Udział w konkursie „Teraz Polska” to także szansa na nawiązanie cennych kontaktów biznesowych. Gala finałowa oraz spotkania w ramach Klubów „Teraz Polska” są doskonałą okazją do wymiany doświadczeń, poznania liderów rynku i nawiązania współpracy z innymi firmami. Budowanie relacji w ramach tej prestiżowej inicjatywy otwiera drzwi do nowych partnerstw, inwestycji i projektów rozwojowych.
Oficjalne ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek Godła „Teraz Polska” odbędzie się 2 czerwca 2025 r. podczas uroczystej Gali w Filharmonii Narodowej.