Przejdź do treści

Za nami kolejna edycja Targów „Stacja Paliw”

Stoisko Orlen Paliwa podczas Targów "Stacja Paliw"; fot. Orlen Paliwa

W ub. tygodniu firma Orlen Paliwa wzięła udział w Międzynarodowych Targach „Stacja Paliw” – jednym z największych i najbardziej prestiżowych wydarzeń adresowanych do sektora paliwowego oraz branż pokrewnych.

Program Paliwa BAQ, skierowany jest do właścicieli niezależnych stacji paliw

Spółka zaprezentowała ofertę Programu Paliwa BAQ Premium – najnowszy i najbardziej rozbudowany element funkcjonującego od 9. lat Programu Paliwa BAQ, skierowanego do właścicieli niezależnych stacji paliw. Ten unikatowy na polskim rynku format zrzesza już blisko 500 obiektów z całej Polski, w tym aż 50 na poziomie Premium.

Oferta spółki spotkała się również z dużym zainteresowaniem przedstawicieli mediów i ekspertów branżowych

Kluczowym elementem obecności spółki podczas tegorocznej edycji Targów była prezentacja Programu Paliwa BAQ. Ten wyjątkowy projekt jest realizowany od 2014 r., a dzisiaj skupia prawie 500 obiektów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Oferta skierowana jest do niezależnych stacji paliw, których właściciele nie muszą wybierać między rezygnacją ze znanej na lokalnym rynku marki własnej a współpracą z wiarygodnym i rozpoznawalnym w całym kraju partnerem. Głównym założeniem programu jest nie tylko dostawa paliwa najwyższej jakości, ale także wsparcie w rozwoju na każdym etapie współpracy. Udział w Programie Paliwa BAQ gwarantuje takie korzyści, jak monitoring jakości produktów paliwowych, możliwość korzystania z wizualnych elementów marketingowych oraz wsparcie zespołu ekspertów przy zachowaniu budowanej przez lata tożsamości stacji.

W zależności od potrzeb właścicieli, przewidzieliśmy kilka poziomów współpracy: Mini BAQ, BAQ Standard oraz BAQ Premium

– Mocnym punktem naszego Programu, który podkreślaliśmy podczas tegorocznych targów, jest jego elastyczność. W zależności od potrzeb właścicieli, przewidzieliśmy kilka poziomów współpracy: Mini BAQ, BAQ Standard, oraz najnowszy i najbardziej zaawansowany – BAQ Premium. Ten ostatni, wdrożyliśmy w 2022 r. jako odpowiedź na zmieniające się potrzeby naszych stałych i potencjalnych klientów. Rozszerza on pakiet korzyści dla właścicieli stacji paliwowych m. in. w zakresie pełnego brandingu, sygnowanego logo „Paliwa BAQ. Jakość Grupy Orlen” – mówi Janusz Kogut, prezes Orlen Paliwa.

Gwarancją zadowolenia klientów dostępność najwyższej jakości produktów paliwowych

– Liczne spotkania, które odbył nasz zespół przedstawicieli handlowych w ramach Targów „Stacja Paliw”, utwierdziły nas w przekonaniu, że obrany przez nas kierunek biznesowy jest słuszny. Gwarancją zadowolenia klientów jest bowiem dostępność najwyższej jakości produktów paliwowych. Dlatego właścicielom obiektów, którzy dołączą do Programu Paliwa BAQ Premium zapewniamy aż cztery kontrole rocznie potwierdzające europejski standard wszystkich rodzajów sprzedawanych paliw – dodaje prezes.

Do tej pory, na wybór poziomu Premium zdecydowało się już 50 właścicieli stacji

Program Paliwa BAQ Premium to nowy i długofalowy wymiar współpracy dla właścicieli niezależnych stacji paliwowych, którzy pragną skutecznie odpowiadać na zmieniające się potrzeby rynku, oferując swoim klientom najwyższą jakość produktów paliwowych przy jednoczesnym utrzymaniu wysokich, stabilnych przychodów. Zawarcie umowy partnerskiej w Programie gwarantuje jego uczestnikom otrzymanie od spółki profesjonalnego wsparcia biznesowego i marketingowego, w tym elementów zewnętrznego brandingu, których projekt oraz zakres wizualizacji jest indywidualnie dostosowywany do każdej ze stacji. Do tej pory, na wybór poziomu Premium zdecydowało się już 50 właścicieli stacji.

Podzieliliśmy się swoim doświadczeniem i pokazaliśmy nasze sukcesy

– Udział w targach po raz kolejny okazał się niepowtarzalną okazją do dyskusji, wymiany wiedzy biznesowej, technicznej oraz technologicznej, a także zapoznania się najnowszymi trendami w branży. Grupa Orlen, jako lider hurtowego i detalicznego rynku paliwowego, ma w tym zakresie szczególnie wiele do pokazania. Podzieliliśmy się swoim doświadczeniem i pokazaliśmy nasze sukcesy nie tylko podczas indywidualnych rozmów w specjalnie wyznaczonej do tego strefie na stoisku Grupy Kapitałowej Orlen, ale również podczas prelekcji wygłoszonej przez nasz zespół w ramach Akademii Przedsiębiorcy. Jesteśmy dumni, że nasza prezentacja zainteresowała tak szerokie grono odbiorców, wśród których znaleźli się nie tylko właściciele niezależnych stacji paliwowych, ale również przedstawiciele mediów i kierowcy, którzy na co dzień dbają o swoje pojazdy, szukając punktów gwarantujących najwyższej jakości produkty paliwowe – podkreśla prezes Janusz Kogut.

Więcej o programie mówi Artur Koziński, Dyrektor Biura Zarządzania Ofertą:

Organizatorem wydarzenia była Polska Izba Paliw Płynnych. Już po raz 28. zaprezentowane zostały aktualne światowe trendy w dziedzinie technologii, produktów i usług oraz rozwiązań biznesowych dla sektora paliwowego, petrochemicznego czy energetycznego, a także stacji paliw, myjni, warsztatów, transportu oraz wyposażenia sklepów i barów.
Udostępnij: