11 października w Katowicach, podczas XIII edycji Forum Promocji Turystycznej, zadamy ważne pytania, aby zrozumieć, czego potrzebuje Polska, aby stać się wiodącą destynacją MICE. Infrastruktura, strategia promocyjna, sprzedaż? Jak przyciągnąć do naszego kraju ważne wydarzenia międzynarodowe i sprawić, by stała się pierwszego wyboru kierunkiem wyjazdów incentive? – napisał portal waszaturystyka.pl.
Jak w praktyce wygląda stosowanie CSR-u (Corporate Social Responsibility)?
Mamy niezaprzeczalnie piękny kraj, luksusowe hotele i rozwijającą się infrastrukturę. Co zrobić, żeby duże wydarzenia realizowane były w Polce? Jak w praktyce wygląda stosowanie CSR-u (Corporate Social Responsibility)? Czy Polska jest gotowa na wyzwania wynikające z globalnych trendów, takich jak zrównoważony rozwój, równość, różnorodność i inkluzywność, jakie zostały przedstawione w dokumencie “2023 Global Meetings and Events Forecast” przygotowanym przez American Express? Jakie działania powinniśmy podjąć, aby sprostać tym wyzwaniom?
Wreszcie, jakie są nasze unikalne walory, a także w jakich obszarach musimy jeszcze popracować, aby zyskać status atrakcyjnej i konkurencyjnej destynacji MICE?
O te i inne zagadania zapytamy naszych Ekspertów: Rafała Szmytke, prezesa Polskiej Organizacji Turystycznej, Izabelę Stelmańską, prezeskę Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, Olgę Krzemińską-Zasadzką, prezeskę Agencji Power oraz Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel, Daniela Puciato, członka zarządu Polskiego Holdingu Hotelowego ds. handlowych, Marcina Stolarza, prezes PTWP Event Center Sp. o.o., Łukasza Adamowicza, prezesa BFC oraz Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń oraz Jana Mazurczaka, prezesa Poznańskiej Lokalnej Organizacji turystycznej.