W najbliższych dniach 2023 r. Grupa Ferrero i The Coca-Cola Company zaprezentują polskim konsumentom Tic Tac Sprite.
Drugi produkt, który powstał w wyniku współpracy Grupy Ferrero i The Coca-Cola Company
Limitowana edycja smaku Tic Tac łączy charakter dwóch globalnych marek. To pierwszy tak musujący – podobnie jak Sprite – smak pastylek. To także drugi produkt, który powstał w wyniku współpracy obu koncernów. Wcześniej, w 2019 r., konsumenci na całym świecie poznali limitowany smak Tic Tac Coca-Cola. Tic Tac Sprite ma cytrynowo-limonkowy smak i przyciąga wzrok charakterystycznym żółtym kolorem pastylek. Produkt dostępny jest w opakowaniach Tic Tac – sprawdzających się podczas podróży i do dzielenia się z przyjaciółmi. Jego grafika pojawi się na opakowaniach w czterech rozmiarach.
Premierę nowego smaku wspiera kampania COOL TOGHETER
Edycja Tic Tac Sprite będzie dostępna w ciągu najbliższych kilku miesięcy w ponad 20. krajach na całym świecie. Premierę nowego smaku wspiera kampania COOL TOGHETER „Odkryj nowy wymiar orzeźwienia”, obejmująca działania digitalowe i dedykowane materiały promocyjne w sklepach.
Nieustannie działamy, by jeszcze intensywniej rozbudzić zmysły naszych fanów
– Obie nasze marki są cenione za smak swoich produktów, a my nieustannie działamy, by jeszcze intensywniej rozbudzić zmysły naszych fanów. Możliwość stworzenia pierwszej w historii pastylki Tic Tac o smaku Sprite’a była zbyt kusząca, by z niej nie skorzystać. (…) Liczymy więc, że dzięki tej współpracy nasi fani odkryją nowy wymiar orzeźwienia – tak wspólny projekt podsumował Scott Perry z zespołu Tic Tac.
Tic Tac produkowany jest od 1969 r. i odniósł sukces
Tic Tac, w oryginalnych smakach mięty i pomarańczy, to jedna z największych międzynarodowych marek Grupy Ferrero. Produkowany jest od 1969 r. i odniósł sukces – jako odświeżająca pastylka w charakterystycznym grzechoczącym opakowaniu.