Sieć sklepów Biedronka w kolejnej kampanii reklamuje się jako pracodawca. Akcja, przygotowana przez firmy marketingowe DDB Warszawa, OTO Film i Wavemaker, przebiega pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie” – poinformowały wirtualnemedia.pl.
Kampania jest oparta na spocie, w którym o pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych Biedronka lektor opowiada 13-zgłoskowcem
Według informacji portalu kampania jest oparta na spocie, w którym o pracy w sklepach i centrach dystrybucyjnych Biedronka lektor opowiada 13-zgłoskowcem. W reklamie występują autentyczni pracownicy, są pokazywani w codziennych sytuacjach: jak przyjmują dostawy, wypiekają pieczywo czy wykładają produkty na półki.
Chcemy pokazać, jak ważną rolę odgrywa wytężona praca naszych koleżanek i kolegów
– Ta kampania to wyraz docenienia zespołu Biedronki, który każdego dnia daje z siebie wszystko i sprawia, że wizyty naszych klientów są komfortowe, niezależnie od długości listy zakupów. Chcemy pokazać, jak ważną rolę odgrywa wytężona praca naszych koleżanek i kolegów i jakie ma ona znaczenie dla niepozornej codzienności. To nasi ludzie są sercem każdego sklepu i to dzięki nim możemy sprawniej zrealizować zakupy, niezależnie od pory dnia i okazji – podkreśla Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny Biedronki.
„Biedronka to MY. Codziennie”
To kolejna kampania pod hasłem „Biedronka to MY. Codziennie” promująca tę sieć handlową jako miejsce pracy. Pierwsza była realizowana w połowie 2021 roku. Obecna akcja ruszyła 9 kwietnia, potrwa trzy tygodnie. Obejmuje m.in. telewizję, radio oraz internet (w tym social media i kanały własne Biedronki).